Dag 1 Ierland 2018

30 maart 2018 - Rosslare, Ierland

30 maart 2018 ging de wekker al om 06:15 uur. Sam moest op goede vrijdag naar school en Lara had een vrije dag. Na Lara te hebben afgezet bij Ad en Ans zijn we richting Antwerpen gereden. We vertrokken om 08:10 uur en hadden bij Antwerpen een lichte file. Na Antwerpen richting Gent en Rijsel (Lille) en onderweg gestopt voor een bakkie en een gebakje. Na vijf uur te hebben gereden het stuur maar doorgegeven aan Sonja voor de laatste paar 100 kilometer. Het weer was bij vertrek goed maar naar mate we richting Normandie reden werdt het slechter. We hopen dat het weer in Ierland wat beter is. Om 16:00 uur waren we in Charbourg, 3 uur te vroeg maar beter te vroeg dan te laat. Na nog een kip met goulash en voor sonja een tosti gegeten te hebben zijn we naar de rij gegaan. Om 18:30 stonden we al in de rij maar pas een uur later konden we doorrijden naar de boot en voor we het wisten waren we onderweg richting Rosslare. De hut had zeezicht wat minder claustrofobisch was maar het blijven wel hele kleine hutjes. Eenmaal onderweg natuurlijk even een Guinness en voor de vrouw een heerlijke pepsi cola gedronken. Voldaan van een goede eerste dag zijn we lekker op tijd gaan slapen.

1. Anja:
    2 april 2018
    Kwam er nu net achter dat je wat geschreven had.
    Ik hou het nu in de gaten hoor.
    Leuke foto's van jullie.
    Stoer en mysterieus.