Dag 2 Ierland 2018

31 maart 2018 - Clonakilty, Ierland

31 maart 2018

Opgestaan om 08:30 uur met veel te weinig slaap door de luidruchtige boot. De boot rammelt aan alle kanten dus dat was wel even wennen. Half nog moe richting het ontbijt en daar heerlijk gegeten, een lekker engels ontbijtje. Sonja had het nog beter voor elkaar en kreeg ontbijt op bed. Je hebt luxe en je luxe paarden. Rond 12:30 uur varen we de haven binnen van Rosslare en gaan we richting de douane. Hier waren we binnen 10 minuten doorheen dus een stuk sneller dan de boot op komen met drie keer een controle. Na de douane richting onze eerste stop Kinsale. Kinsale is een leuk toeristisch dorpje met mooie gekleurde huisjes en straalde een oude warme gezelligheid uit. Vanuit Kinsale naar Clonakilty een mooie route vergeleken met de rit van Rosslare naar Kinsale. Eenmaal aangekomen in ons hotel een Guinness en een cola besteld en zijn we gaan eten in het hotel. Eten was goed en om nog even door te zakken waren we allebei te moe en zijn we na het eten vroeg naar bed gegaan. Het hotel verder had het idee van Falty Towers dus dat was wel weer super. Het avond gezang hebben we helaas gemist maar niet erg er komen meerdere dagen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anja:
    3 april 2018
    Wat heerlijk dat het eten goed is. Zo komen er wel een paar kilootjes bij. 😋 Ach het is vakantie.
    Jammer dat jullie niet zo van het hotel konden genieten.